TOP termékek

Házhozszállítás

Házhozszállítás

... it's not about brand, it's about sytle - MASNI fashion & style

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket amiket ügyfélszolgálatunk kap, de ha nem találod a kérdésedre a választ, nyugodtan keress minket!

A termékek készleten vannak?

Igen, saját árukészlettel dolgozunk, ha a kiválasztott terméket, és azon belül a megfelelő méretet kosárba tudod helyezni, akkor elérhető a termék az üzletben, vagy a webshop raktárában.

A terméket visszaküldhetem ha nem jó?

Igen, az átvételtől számított 14 napig élhetsz az elállási jogoddal. Továbbiak itt: Elállás

A webshopban látható termékeket személyesen is meg tudom vásárolni?

Igen, a webshop és a fizikai üzletünk ugyanazzal az árukészlettel dolgozik, folyamatosan szinkronizáljuk a fizikai üzlet eladásait és a webshop rendeléseit, így ha a webshopban elérhető a termék, úgy az üzletben is megtalálod.

Van lehetőség a rendelésemet személyesen átvenni az üzletben?

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.

Valós a termékfotó?

A termékeket mi fotózzuk be a saját stúdiónkban, nem használunk effekteket,  próbáljuk a legvalósághűbben visszaadni a termékek színét, de a különböző kijelzők miatt minimális színeltérés előfordulhat.

Ha kosárba teszek egy terméket, de nem fejezem be a vásárlást, akkor foglalja e a rendszer számomra a terméket?

Nem, csak addig tartja amíg a webáruházban vagy.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Amennyire tudjuk a termék leírásban jelezzük a nem látható részleteket is, de természetesen ha további kérdés van, arra is válaszolunk, jelezd email-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Az üzletben rendelkezem törzsvásárlói kártyával, ez érvényes e a webshopban?

Az üzletben kiadott plasztik törzsvásárlói kártyák a webshopban nem érvényesek, azokat csak személyesen az üzletben való vásárlás során tudod használni.

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg háromféle fizetési mód közül választhatsz:

- Internetes bankkártyás fizetés: A kártyaadataid megadásával a Barion felületén tudsz fizetni. Kártyaadataid hozzánk nem kerülnek el.

- Hagyományos banki utalás: a rendelés visszaigazoló e-mailben megadott magyar számlaszámra tudsz utalni.  Ha ezt választod, a Közlemény mezőben a következő adatokat tüntesd fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléséhez.

- Utánvétel: a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség + utánvét pénzkezelési költség).

Mennyi a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a rendelés beérkezését követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük (munkanapokat figyelembe véve) és átadjuk a futárszolgálatnak. Ezt követően 1 munkanapon belül megérkezik a megadott címre. Foxpost automatába történő rendelés esetén több nap is lehet mire a választott automatába kerül a csomag, az átlagos megérkezési idő tapasztalatunk szerint a feladást követő 1-4 munkanap.

Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő (általában 1 munkanap) A rendelés állapotát érintő minden státuszfrissítésről emailt küldünk.

Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítésének ideje megnőhet, ilyen esetben telefonon vagy elektronikus úton mindenképpen jelentkezünk, és megbeszéljük hogy a hosszabb szállítási idő ellenére is szeretnéd e a terméket.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 1 napig várunk. Fizetés hiányában a rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni?

A kiszállítást az GLS csomagküldő szolgálat végzi, vagy GLS csomagpontra és Foxpost automatába is kérheted a rendelésed. A szállítási díjakról itt tudsz tájékozódni:  Szállítási díjak

Külföldre tudok csomagot rendelni?

Alapvetően az oldalon leadott megrendeléseket csak belföldre tudjuk kiszállítani, amennyiben más országba szeretnél rendelni, kérlek keress minket e-mail-ben vagy telefonon, és egyeztetünk a részletekről.

Lehet a termékeket más színben vagy méretben is rendelni?

Minden nálunk készleten levő szín és méret fent van a webáruházban, vannak termékek amiket újra tudunk rendelni vagy le tudunk gyártatni, ezzel kapcsolatban írj nekünk e-mail-t.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amíg nem adtuk át a futárszolgálat részére a csomagod, addig van lehetőség módosításra, kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Amennyiben a csomagod nem került még átadásra a futárszolgálatnak, a rendelésed törlését kérheted e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a rendelési azonosítód megadásával.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt vagy az oldalunkról is letölthető elállási nyilatkozat nyomtatványt küldd el nekünk a termékkel együtt. A részletek az alábbi oldalon érhetők el:

Elállás

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg.